.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی: باید اقتصاد ایران را نجات داد

نمی توان کشور را به دست افرادی سپرد که اصل خود را کتمان می کنند.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، محسن رضائی امروز در جمع حامیانش در باغملک افزود: من در دوران دفاع مقدس احساس خطر کردم و به صحنه آمدم و این بار هم احساس کردم که اداره کشور به نقطه ای رسیده است که به یک انقلاب فرهنگی و اقتصادی نیاز دارد.

وی گرانی ، بیکاری، عقب ماندگی اقتصادی و ازمیان رفتن مبالغ زیادی از درآمد را از مشکلات دولت و جامعه فعلی برشمرد وافزود: هم اکنون کشور درگرانی و تورم غوطه ور است و باید اقتصاد ایران را نجات داد.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : برخی سعی می کنند با یک سری آمار حقایق را بازگو نکنند، آیا می توان اعداد و واقعیت را ازصاحبان ملک پنهان کرد.

محسن رضائی افزود من خود را فرزند خوزستان و کارون می دانم و افتخار می کنم که جز قوم لر و بختیاری هستم و امیدوارم پس از انتخابات با دست پربه میان مردم بیایم و مشکلات شما را حل کنم.

وی گفت: کمک کنید در این ساعات باقی مانده تا پایان انتخابات ثابت کنیم خوزستانیها نه تنها مرد انقلاب و دفاع اند بلکه مرد اداره کشور هم هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با قدردانی از حضور مـردم افزود بر اساس آخرین اخبار پس از مناظره های تلویزیونی موجی راه افتاده که نشان می دهد من به نفر دوم رسیده ام و تا فردا نفر اول خواهم شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.